مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-20حوادث

30 درصد تصادفات منجر به فوت در روزهای پایانی هفته رخ می دهد


به گفته رییس پلیس راه گیلان، طبق برررسی های به عمل آمده طی هشت ماه گذشته در گیلان 30 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در روزهای پایانی هفته رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری رییس پلیس راه گیلان عصر امروز در حاشیه بازدید از محور رشت_رودبار و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین میزان تصادفات جاده ای در روزهای پایانی هفته صورت می گیرد، اظهار کرد: طبق برررسی های به عمل آمده طی هشت ماه گذشته در گیلان 30 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه رخ داده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد حضور بسیار زیاد خودروها به گیلان بودیم، گفت: به دلیل ایام شهادت حضرت زهرا (س) شاهد افزایش حضور مسافران به استان در هفته جاری به نسبت هفته گذشته بودیم.

رییس پلیس راه گیلان با تاکید بر لزوم توجه به رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان در سفر به این استان افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته ها و احتمال افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی گیلان، نیاز است که رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

صفاری، یکی از اهداف پلیس راه را نظارت بر جاده ها دانست و تصریح کرد:  تمامی ظرفیت های قانونی موجود مانند توقیف خودرو دارای تخلفات حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد تصادفات منجر به فوت در روزهای پایانی هفته رخ می دهد

30 درصد تصادفات منجر به فوت در روزهای پایانی هفته رخ می دهد