مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-13سياسي

در قبال تربیت نسل آینده مسئول هستیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه تربیت نسل جدید بسیار اهمیت دارد، گفت: ما در قبال جوانان و نسل آینده، پرورش آن ها و دین خدا مسئول هستیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه تربیت نسل جدید بسیار اهمیت دارد، گفت: ما در قبال جوانان و نسل آینده، پرورش آن ها و دین خدا مسئول هستیم.

سردار سعید کوشکی جهرمی امروز، 22 آذرماه در نخستین یادوراه شهدای اهل سنت شهرستان جویم با اشاره به نقش اهل تسنن در دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان اهل سنت منطقه جنوب استان فارس به خصوص شهرستان جویم در طول دفاع مقدس در راه حفظ دین خدا و سرزمین خود لباس رزم پوشیدند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی افزود: عظمت و سربلندی ایران در دنیا و جهان اسلام به واسطه خون مطهر شهیدان رقم خورده است و آنچه که شهیدان برای ما به یادگار گذاشتند فاخرترین و بهترین ارزش های دنیوی و اخروی بوده و شهدای این مرز و بوم راه ارتباط ما با خدا را تسهیل کردند.

کوشکی از جان گذشتگی شهیدان کشور را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: شهیدان با ایمان راسخ خود به جهانیان ثابت کردند که می توان در کنار قیام کردن برای دین خدا در سخت ترین شرایط، جان شیرین خود را برای دفاع از مردم در برابر شدیدترین خطرات فدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قبال تربیت نسل آینده مسئول هستیم

در قبال تربیت نسل آینده مسئول هستیم