مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-14اقتصادي

هدف گذاری 519 هزار هکتار کشت قراردادی در همدان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از هدف گذاری کشت قراردادی در 519 هزار هکتار از اراضی استان خبر داد و گفت: این مهم در راستای حمایت از تولید و کشاورزان اجرا می شود.

- ایسنا/همدان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از هدف گذاری کشت قراردادی در 519 هزار هکتار از اراضی استان خبر داد و گفت: این مهم در راستای حمایت از تولید و کشاورزان اجرا می شود.

شهرام پرورش مزیت های کشت قراردادی را برشمرد و اظهار کرد: در سال زراعی جاری هدف گذاری کشت قراردادی در 519 هزار هکتار از اراضی استان است.

وی با اشاره به اینکه این ابلاغ، محصولاتی همچون گندم، جو، کلزا، گلرنگ و کاملینا را دربرمی گیرد، افزود: بهره بردارانی که اقدام به کشاورزی قراردادی کنند از 20 درصد تخفیف بیمه محصول و کمک هزینه حمل محصول به مراکز خرید به ازای هر تن محصول تحویلی به مراکز خرید تضمینی، مبلغ 150 هزار تومان بهره مند می شوند.

پرورش با تاکید بر ثبت نام و شرکت در این طرح ملی خاطرنشان کرد: کشاورزان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز جهادکشاورزی می توانند با ورود به سامانه هوشمند کشاورزی قراردادی به آدرسhttps://gtc.

ir و یا نصب اپلیکیشن مربوطه که در سامانه قابل دریافت است اقدام به ثبت اطلاعات و عقد قرارداد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 519 هزار هکتار کشت قراردادی در همدان

هدف گذاری 519 هزار هکتار کشت قراردادی در همدان