مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-25اجتماعي

نجات 3 قلاده خرس گرفتار شده در منطقه حفاظت شده دنا + فیلم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات 3قلاده خرس قهوه ای گرفتار شده در استخر آب کشاورزی در محدوده ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات 3قلاده خرس قهوه ای گرفتار شده در استخر آب کشاورزی در محدوده ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.

اسلام جاودان خرد گفت: عصر روز دوم آذرماه 1402 مردم طبیعت دوست یکی از روستاهای پادنا واقع در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا، طی تماسی با محیط بانان، از گرفتار شدن 3 قلاده خرس قهوه ای در استخر بدون آب در محدوده باغات روستا خبر دادند.

وی با بیان اینکه بلافاصله اکیپی از محیط بانان مجرب با تجهیزات مناسب به محل اعزام می شوند، اظهارکرد: مشاهدات میدانی محیطبانان حاکی از آن بود که سه قلاده خرس در استخری بدون آبی گرفتار شدند که اطراف آن کاملا با فنس کشی محافظت شده بود اما گوشه ای از این فنس باز مانده بود که خرس ها از همین مسیر وارد استخر شده و گرفتار شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن شب مامورین در گوشه ای از استخر نردبانی را که بصورت امانی از هلال احمر گرفته بودند را تعبیه کرده و بنا به رعایت مسائل ایمنی کمی از استخر فاصله گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 قلاده خرس گرفتار شده در منطقه حفاظت شده دنا + فیلم

نجات 3 قلاده خرس گرفتار شده در منطقه حفاظت شده دنا + فیلم