مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-10اجتماعي

27 درصد رتبه های جشنواره ملی خوارزمی متعلق به دانش آموزان فارس است


در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری 27 درصد از رتبه های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری 27 درصد از رتبه های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است.

محمدخلیل عسکری امروز، 19 آذرماه در چهل و یکمین جلسه کمیته راهبردی کیفیت بخشی به آموزش کارگروه توسعه مدیریت با موضوع دستاوردهای نهمین دوره جشنواره خوارزمی، کیفیت بخشی به مدارس غیر دولتی و مدارس شاهد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع کیفیت بخشی، حضور برخی سرگروه های آموزشی در نشست کیفیت بخشی آموزشی ضروری است لذا زمینه حضور آن ها باید فراهم شود.

وی تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره خوارزمی و در مرحله کشوری 27 درصد از رتبه های برگزیده مربوط به دانش آموزان استان فارس است لذا مدیران و سایر دست اندرکاران مدارس مذکور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

عسکری ادامه داد: یکی از مأموریت شورای هماهنگی اطلاع رسانی و روابط عمومی که اخیراً راه اندازی شده است، انتقال اطلاعات از دستاوردها به کف جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه طرح ها و برنامه ها باید با محوریت دانش آموز اجرایی شود و همه برنامه ها از جمله جشنواره های مختلف به صورت زنجیره ای و پیوسته در مدارس اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 درصد رتبه های جشنواره ملی خوارزمی متعلق به دانش آموزان فارس است

27 درصد رتبه های جشنواره ملی خوارزمی متعلق به دانش آموزان فارس است