مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-27سياسي

نیروهای انسانی سرمایه های اصلی جامعه هستند


سرمایه های صرف مادی نجات بخش یک جامعه نیست بلکه سرمایه های اصلی ما نیروهای انسانی هستند که ارزش های ویژه در درونشان نهادینه شده است.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان گفت: سرمایه های صرف مادی نجات بخش یک جامعه نیست بلکه سرمایه های اصلی ما نیروهای انسانی هستند که ارزش های ویژه در درونشان نهادینه شده است.

دکتر حامد قادرزاده امروز 6 آذر در گردهمایی پیشگامان رهایی که در انشگاه کردستان برگزارشد، ضمن تبریک روز تشکیل بسیج دانشجویی اظهار کرد: گردهمایی پیشگامان رهایی فرصتی است تا دانشجویان ارزشمند بسیجی و همچنین بقیه اقشار جامعه گام اساسی در مسیر منویات مقام معظم رهبری برداشته و در چهارچوب های اسلام اصیل حرکت کنند.

وی، افزود: هدف از تشکیل بسیج دانشجویی و چنین گروه هایی تنها تبعیت از فرامین خداوند بوده تا همواره مسیر پیشرفت و ترقی را طی کنیم.

رییس دانشگاه کردستان، با بیان اهمیت تبدیل شدن ایران به مرجعیت علمی در جهان، تصریح کرد: بسیج دانشجویی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاده شده و این موضوع علاوه بر افتخار، یک مسئله تکلیف آور در مسیر علم و پیشرفت است.

وی، تصریح کرد: ایران بدون شک در مسیر پیشرفت حرکت کرده و در قدم های پایانی، دشمنان تلاش های خود را دوچندان کرده تا از توسعه و آبادانی کشور جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انسانی سرمایه های اصلی جامعه هستند

نیروهای انسانی سرمایه های اصلی جامعه هستند