مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-22پزشكي

گزارش های سازمان بهداشت جهانی از اوضاع وخیم انسانی در فلسطین طی 20 سال اخیر


دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش ها و مستندات سازمان بهداشت جهانی از اوضاع وخیم انسانی در فلسطین طی 20 سال اخیر را تشریح کرد.

- دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش ها و مستندات سازمان بهداشت جهانی از اوضاع وخیم انسانی در فلسطین طی 20 سال اخیر را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین نیکنام در کارگاه آموزشی و جریان شناسی یهودیت و صهیونیزم در تاریخ فلسطین که در تالار شهید سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: گمان غلط افرادی که وضعیت بحرانی فلسطین را دنبال نمی کنند این است که فلسطین و غزه در وضعیت خوبی به سر می برده و عملیات طوفان الاقصی بی دلیل انجام شده است و نباید اتفاق می افتاد.

وی افزود: ولی به اذعان گزارش های متعدد سازمان های بهداشت جهانی که هر ساله در مجمع عمومی سالانه این سازمان تحت عنوان قطعنامه مخصوص فلسطین، تشریح می شود و بیش از 190 کشور جهان به آن رای مثبت می دهند و ایران در صدور آن نقش اساسی دارد، وضعیت فلسطین در 20 سال اخیر هیچگاه عادی نبوده است و در شرایط پیش از جنگ اخیر، فلسطینیان هیچگاه از شرایط انسانی برای یک زندگی حتی معمولی، برخوردار نبوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های سازمان بهداشت جهانی از اوضاع وخیم انسانی در فلسطین طی 20 سال اخیر

گزارش های سازمان بهداشت جهانی از اوضاع وخیم انسانی در فلسطین طی 20 سال اخیر