مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-09سياسي

تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده و پیاده سازی حکمرانی مردم پایه تاکید کرد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده و پیاده سازی حکمرانی مردم پایه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان نماینده مردم تهران و رییس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در شصت و چهارمین جلسه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل ها اظهار کرد: موضوع ساماندهی افراد دغدغه مند و نخبگان انقلابی آن قدر قوی نبوده و نتوانستند به خوبی این ظرفیت ها را مدیریت و سازماندهی کنند و متاسفانه می بینیم که یک نوع ناامیدی بین نخبگان صاحب ایده اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: در ایام نمایندگی مجلس ما نمایندگان به دلیل فضای کاری خود با افراد مختلف در ارتباط هستیم و نظرات و ایده های مختلفی به ما می رسد اما به نوعی سازوکاری وجود ندارد که این ایده ها را جمع آوری و از همه آن ها استفاده کنیم؛ بر همین اساس شورای ملی توسعه و نظارت و سازمان های مردم نهاد باید محل تبلور این نخبگان باشند.

این نماینده مجلس همچنین گفت: شورای ملی باید ایده ها را جمع آوری کند و معرفی این افراد فرهیخته را در دستور کار خود قرار دهد تا کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده به وجود بیاید و به نوعی بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده

تاکید الهیان بر لزوم کادرسازی از مدیران جوان انقلابی در آینده