مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 07:002023-12-20سياسي

1561 خانوار سالمند زیرپوشش امداد خوسف


هزار و 12 زن سرپرست خانوار و هزار و 561 خانواده سالمند در این شهرستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار خوسف امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نگاه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) فرهنگی و به منظور حفظ کرامت انسانی است اظهار کرد: از ابتدای امسال خدمات قابل توجهی توسط این نهاد در زمینه توانمندسازی اقتصادی خانواده های زیرپوشش در شهرستان صورت گرفته است.

وی از حمایت از 2 هزار و 340 خانوار در سطح شهرستان توسط این نهاد خبر داد و گفت: کمیته امداد خوسف از ابتدای امسال موفق به جذب مبلغ 16 میلیاد و 975 میلیون ریال توسط حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای 315 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت شده است.

به گفته وی این نهاد حمایت از هزار و 12 زن سرپرست خانوار و هزار و 561 خانواده سالمند در سطح شهرستان را در کارنامه خود در سال جاری دارد.

فرماندار خوسف به تقاضاها در خصوص تسهیلات اشتغال اشاره کرد و افزود: با معرفی 68 نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال به بانک های عامل توسط این نهاد، تاکنون 17 مورد تسهیلات با مبلغ 18 میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شد.

حسینی با تاکید بر اینکه اقدامات ذکر شده نمونه ای از خدمات این مجموعه پر ثمر در شهرستان بوده ، یادآور شد: کمک به محرومان در زمینه تامین نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1561 خانوار سالمند زیرپوشش امداد خوسف

1561 خانوار سالمند زیرپوشش امداد خوسف