مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-19سياسي

ماجرای نامه 60 میلیونی برای مداح در شهرداری بندرعباس چه بود؟


نامه ای طی دیروز و امروز در فضای مجازی در هرمزگان در حال انتشار است که روابط عمومی شهرداری بندرعباس برای آن توضیحاتی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نامه ای در فضای مجازی درباره درخواست 60 میلیون تومانی برای هزینه مداحی به منظور مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهرداری بندرعباس منتشر شده که واکنش های فراوانی بدنبال داشته است.

  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس پیرامون پرداخت هزینه فرهنگی و مداحی درمراسم تشییع وتدفین شهید گمنام توضیحاتی ارائه کرده است.

در بخشی از این توضیحات آمده که با توجه به برنامه ریزی برای خاکسپاری شهید گمنام در محوطه شهرداری بندرعباس، کمیته ی برگزاری مراسم تدفین و تشییع شهید در شهرداری بندرعباس تشکیل گردید و تدارک میزبانی لاله ی خوش نام وطن با احترام و عزت برنامه ریزی و مکان دفن شهید با تصمیم گیری صحیح آماده شد، شور و شوق دلدادگان در مجموعه شهرداری بندرعباس برای حضور میهمانمان تداوم راه آنها و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است با توافق کمیته  بررسی های لازم جهت تبلیغات و تشریفات و نحوه برگزاری مراسم انجام شد و مسؤلیت تشریفات و تبلیغات این اتفاق بر عهده این مدیریت بود چرا که روابط عمومی وظیفه ی ذاتی خویش را باید به نحو احسن انجام دهد پیشنهاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نامه 60 میلیونی برای مداح در شهرداری بندرعباس چه بود؟

ماجرای نامه 60 میلیونی برای مداح در شهرداری بندرعباس چه بود؟