مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-12بين الملل

3 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به «جنین»


3 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به «جنین» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش اسراییل، صبح امروز (سه شنبه)، محله قدیمی شهر جنین در شمال کرانه باختری را هدف حمله قرار داد که در پی این حمله 3 فلسطینی شهید و دست کم 5 نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای شهادت 3 جوان فلسطینی در این حمله را تایید کرد و گفت که این 3 شهید صبح امروز به بیمارستان خلیل سلیمان منتقل شده اند.

بیمارستان ابن سینا در کرانه باختری نیز در بیانیه ای اعلام کرد یک مجروح به این بیمارستان منتقل شده که گلوله جنگی به ران او و چند ترکش به پاهایش اصابت کرده است.

نیروهای اسراییلی، سحرگاه امروز، بعد از ورود ناگهانی به ده ها خانه در جنین، با جوان فلسطینی در این منطقه درگیر شدند.

براساس گزارش منابع فلسطینی، چند بولدوزر که ده های خودروی زرهی اسراییلی آن ها را همراهی می کرد، سحرگاه امروز وارد جنین شدند تا اموال شهروندان فلسطینی را تخریب کنند.

پایگاه خبری عرب48 در این باره گزارش داد که نیروهای رژیم اسراییل بیمارستان های شهر جنین را محاصره کردند و راه نیروهای امدادی و کادر درمان را بستند.

شماری از نیروهای مقاومت فلسطین با استفاده از بمب های دست ساز و تیراندازی با نیروهای رژیم صهیونیستی در این حمله مقابله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به «جنین»

3 شهید در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به «جنین»