مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-19اقتصادي

97 درصد کاتالیست کشور از داخل تامین می شود


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی ایران در بسیاری از بخش های صنعت به خودباوری و خودکفایی رسیده است، گفت: امروز در تراز صادرکنندگان فناوری کاتالیست که در انحصار کشور های غربی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی شاه میرزایی در برنامه صف اول صنعت پتروشیمی؛ چالش ها و راهکار ها را بررسی کرد و گفت: مهمترین دستاورد صنعت پتروشیمی ایجاد خود باوری در کشور است.

مجری: امروز  اتفاقی از صبحگاه رخ داد و اختلالی در امر سوخت رسانی اتفاق افتاد من واردش نمی شوم ما مهمان امشب را البته به خاطر این خبر دعوت نکردیم این موضوع یک ارتباطی با این  اتفاق هم دارد، ولی حالا که این اتفاق افتاد درباره این مسئله هم مقداری خواهیم شنید.

سوال: آقای شاه میرزایی گرچه که مستقیماً به حوزه جناب عالی مرتبط نیست، اما شما معاون وزیر نفت هستید و امروز در وزارتخانه حضور داشته اید و حتماً می دانید که چه گذشته و آخرین خبر ها چیست درباره اتفاقی که در پمپ بنزین ها افتاده بفرمایید.

شاه میرزایی: به لحاظ اینکه یکی از بزرگترین سامانه های کشور ما سامانه عرضه سوخت جایگاه های سراسر کشور است و یکی از قوی ترین سامانه های فناوری اطلاعاتی جهان است این سامانه هوشمند سوخت روی بستر شبکه اینترنت و چون شبکه بسته ای نیست و آزاد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد کاتالیست کشور از داخل تامین می شود

97 درصد کاتالیست کشور از داخل تامین می شود