مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-05اقتصادي

فرماندار سقز: 50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی سقز جذب شده است


تاکنون از مبلغ 14 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی سهم شهرستان سقز، حدود 50 درصد طرح ها موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان صبح امروز در نشست با تعدادی از روسای بانک های شهرستان و دستگاه های حمایتی، خواستار تسهیلگری بانک ها و پیگیری دستگاه های اجرایی برای جذب و پرداخت تسهیلات اشتغالزا شد.

وی با بیان اینکه در جذب اعتبارات بانکی برای اشتغالزایی، وضعیت مناسبی نداریم، تصریح نمود: بانک ها بدون پول پاشی و با تسهیلگری و در نظرگرفتن شرایط فنی و اهلیت فرد سرمایه گذار و یا افراد نیازمند برای تثبیت شغل یا ایجاد شغل، همکاری کنند.

توان عنوان کرد: مبلغ 200 میلیارد تومان تسهیلات جزء 3 بند ب تبصره 18 ویژه 10 نهاد حمایتی اعلام شده که امیدواریم بانک ها این تسهیلات کم بهره را جذب و آن را به متقاضیانی که نهادها معرفی می نمایند پرداخت کنند.

  فرماندار سقز اعلام کرد: تاکنون از مبلغ 14 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی سهم شهرستان سقز، حدود 50 درصد طرح ها موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

توان همچنین از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا در بحث راستی آزمایی و سامانه رصد، وضعیت پرداختی ها و طرح های منجر شده به اشتغال را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سقز: 50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی سقز جذب شده است

فرماندار سقز: 50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی سقز جذب شده است