مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-03اجتماعي

ارسال فایل صوتی نماز دانش آموزان اختیاری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میکاییل باقری، با اشاره به بارگذاری فایل صوتی نماز دانش آموزان در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی، افزود: - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزی که تمایل دارد از صحت قرائت نماز خود مطمئن شود، فایل صوتی نماز خود را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی بارگذاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میکاییل باقری، با اشاره به بارگذاری فایل صوتی نماز دانش آموزان در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی، افزود: به منظور بررسی صحت قرائت نماز دانش آموزان، یک قابلیتی را در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی فراهم کردیم تا دانش آموزانی که می خواهند مطمین شوند نمازشان صحیح است یا خیر، فایل نماز خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

همچنین از مدیران مدارس نیز خواسته ایم تا به کمک اولیای گرانقدری که توانمندی دارند و علاقه مند هستند فایل ها را بررسی کنند و به آنان بازخورد نشان دهند.

وی ادامه داد: اولیایی که تمایل به انجام این کار دارند باید به مدیر مدرسه مراجعه کنند و مدیر مدرسه، آنان را به عنوان نمازیار در سامانه تعریف کند این افراد بعد از این امر در معرض آزمون قرار می گیرند و پس از قبولی در آزمون، دسترسی سامانه به آنان داده می شود تا به فایل های صوتی نماز دانش آموزان همان مدرسه دسترسی پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال فایل صوتی نماز دانش آموزان اختیاری است

ارسال فایل صوتی نماز دانش آموزان اختیاری است