مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-15سياسي

لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای مبارزه با فساد


معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور با تاکید بر اینکه اگر قرار است با فساد مبارزه کنیم باید بتوانیم زیرساخت ها را آماده کنیم، گفت: باید با یک اقتصاد شفاف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید ملکی در همایش سراسری حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و همچنین دوره آموزش کوتاه مدت ملی مبارزه با پولشویی بنیاد مسکن کشور که به میزبانی بنیاد مسکن فارس در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: هر فسادی که در کشور شکل می گیرد با هدف کسب عواید نامشروع و پول های کثیفی است که راه پولشویی را طی می کند تا وارد عرصه کلان تر شود.

وی تصریح کرد: پولشویی، فرآیند و مجموعه اقدماتی است که فرد فاسد پول های کثیف حاصل از فساد خود را تبدیل به پول تمیز و وارد چرخه کلان اقتصادی می کند.

معاون اداری و مالی سازمان اطلاعات مالی کشور با بیان اینکه امروزه در تمام دنیا بر مبارزه با پولشویی و گردش پول های فسادبرانگیز تمرکز جدی شده است، گفت: یکی از راه های مبارزه با فساد، مبارزه با پولشویی است و در واقع هدف مبارزه با پولشویی، مبارزه با فعل فساد است.

ملکی تاکید کرد: اگر دارایی های فرد فاسد به نفع حاکمیت ضبط شود، دیگر دنبال فساد نمی رود.

وی تصریح کرد: گردش بالای مالی در بنیاد مسکن انگیزه اشخاص فاسد را برای ورود به این بخش افزایش می دهد که در این راستا باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای مبارزه با فساد

لزوم فراهم کردن زیرساخت ها برای مبارزه با فساد