مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:202023-11-30اقتصادي

پیش بینی 365 میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: 365 میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط پرخطر استان ایلام پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام، شامگاه پنجشنبه 9 آذرماه در ششمین نشست و گفت وگوی مجازی  اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با مدیران دستگاه های اجرایی استان در گروه کار و کرامت با موضوع بررسی ایمنی، هوشمندسازی و نگهداری راه های استان ایلام، گفت: در سال های گذشته استان ایلام دارای 6 نقطه پرتصادف بود و امسال با توجه به تصویب کمیسیون ایمنی راه ها، 16 نقطه پرخطر دیگر به این نقاط اضافه شد.

  وی افزود: 365 میلیارد تومان اعتبار برای حذف این نقاط پیش بینی شده است که تاکنون تنها 65 میلیارد تومان آن دریافت شده است.

     مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اینکه تعداد 6 نقطه پرتصادف از نقاط اصلی توسط شرکت ساخت و توسعه راه و شهرسازی در دست اقدام است، ادامه داد: همچنین تعداد 7 نقطه از این نقاط توسط اداره کل راهداری استان در دست اقدام است.

   چشمه خاور خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان یک هزار و 39 میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری برای پروژه های مختلف قرارداد منعقد شده و 94 میلیارد تومان دریافت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 365 میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام

پیش بینی 365 میلیارد تومان اعتبار برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام