مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-20سياسي

تولید 70 هزار تن آسفالت طی 7 ماه گذشته توسط شهرداری رشت


به گفته شهردار رشت، در هفت ماه گذشته کارخانه آسفالت شهرداری 70 هزار تن آسفالت تولید کرده که به نوبه خود کم نظیر بوده و از آن در مناطق کمتر برخوردار جهت رفاه حال شهروندان استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رحیم شوقی شهردار رشت پیش از ظهر امروز در رویداد 24ساعته جام امید رسانه در جمع خبرنگاران در مرکز آموزش آیت الله بهجت با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در عصر حاضر اظهار کرد: نقش رسانه در بیان خدمات ارائه شده و پیشرفت های کشور در برابر جنگ نرم دشمن که همواره در صدد ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنی با مردم ایران داشتند نقشی غیرقابل انکار است.

  وی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت همه تلاش خود را معطوف به فراهم کردن رفاه حال شهروندان کرده است، گفت: شهرداری رشت با اجرای فعالیت های مختلف از جمله فعالیت عمرانی در تلاش است تا مردم خدمات شهرداری را به عنوان نماینده حاکمیت در زندگی خود حس کنند.

  شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه های شهرداری برای کاهش ترافیک شهر بیان کرد: پنج تقاطع غیرهمسطح در میادین نیروی دریایی، باهنر، آیت الله رودباری و حمیدیان در حال اجرا است و پروژه میدان امام حسین (ع) نیز در 10 روز آینده آغاز می شود.

  به گفته شوقی، در هفت ماهه گذشته کارخانه آسفالت شهرداری 70 هزار تن آسفالت تولید کرده که به نوبه خود کم نظیر بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 70 هزار تن آسفالت طی 7 ماه گذشته توسط شهرداری رشت

تولید 70 هزار تن آسفالت طی 7 ماه گذشته توسط شهرداری رشت