مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-29سياسي

فعالیت 700 نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مازندران


امروز حدود 700 نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مسؤولیت آموزش یگان ها را در حوزه های تکمیلی برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در همایش فرماندهان ادواری رده های سپاه کربلا با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: توفیق پیدا کردیم برنامه ای را امروز باحضور فرماندهان دیروز و امروز یعنی تمام فرماندهان نیروی مقاومت سابق تا فرماندهان نواحی مقاومت جدید گرد هم آوریم.

وی افزود: در این جلسه هم از خاطرات فرماندهان و پیشکسوتان استفاده کردیم و هم اینکه فرماندهان جدید ما درخواست ها و پیشنهادات خود را ارائه دادند که چنین برنامه هایی مورد استقبال زیاد وابستگان ما قرار گرفت.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: جلسه امروز، جلسه ای بود که بعد از سال های سال تعدادی از اینها با حضور همه، فرصت مغتنمی بوده که روحیه جدید را فرماندهان دیروز و پیشکسوتان ما از این جلسه بگیرند.

مسلمی ادامه داد: ازسوی دیگر گپ و گفت خودمانی بین فرماندهان امروز ما با فرماندهان دیروز داشتند که از جلساتی بوده که به ندرت چنین جلساتی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه امروز ما حدود 700 نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مسؤولیت آموزش یگان ها را در حوزه های تکمیلی دارند، یادآور شد: ازطرف دیگر در خیلی از بحران های طبیعی و غیرطبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 700 نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مازندران

فعالیت 700 نفر در قالب قرارگاه شهید سلیمانی مازندران