مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:452023-11-27اقتصادي

وزیر اقتصاد : واردات برنج شایعه است


وزیر اقتصاد و دارایی در مورد مولد سازی اموال بانک های دولتی در مازندران گفت: استانداران باید با فوریت اموال مازاد بانک های دولتی را پرونده سازی کنند تا عملیاتی شود.

- وزیر اقتصاد و امور دارایی به هوشمند سازی آرد کشور اشاره کرد و گفت: بنا به نیاز هر استان، شرکت غله و بازرگانی موظف به تامین آرد است و مشکلی در تامین آرد نانوایان وجود ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ احسان خاندوزی امروز، 6 آذرماه در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته در برخی از شاخص ها وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است ولی مردم بیش از این از مسئولان انتظار دارند.

  وی به بررسی مشکلات کشاورزان و باغداران مازندران پرداخت و ضمن تایید گلایه و انتظارات نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، افزود: در بررسی های صورت گرفته و مشکلات فروش قیمت محصولات کشاورزی، بدهی کشاورزان برنج کار و باغداران مازندران به بانک کشاورزی تا 80 درصد استمهال خواهد شد.

  وزیر امور اقتصاد و دارایی به آزاد راه قائمشهر-ساری و میاندورود اشاره کرد و گفت: پس از بازدید میدانی امروز از این طرح با مدیر عامل بانک ملی رایزنی و مقرر شد تا این طرح مهم بزرگراه در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد : واردات برنج شایعه است

وزیر اقتصاد : واردات برنج شایعه است