مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-20سياسي

کمک 20 میلیاردی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان در ایام فاطمیه 20 میلیارد ریال مساعدت نقدی وغیرنقدی به نیازمندان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: رزمایش کمک های مومنانه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در استان با کمک 20 میلیارد و 128 میلیون ریالی خیران برگزار شد.

  وی اظهار داشت:  از میزان کمک ها 8 میلیارد و 706 میلیون ریال توسط امداد و 11 میلیارد و 421 میلیون ریال توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

  وی خاطرنشان کرد: در این مرحله حدود 20 هزار پرس غذای گرم به ارزش 14 میلیارد و 282 میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

   به گفته معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی همچنین تهیه و توزیع 800 بسته غذایی به ارزش 2 میلیارد و 989 میلیون ریال و یک هزار و 22 کیلوگرم گوشت به ارزش 3 میلیارد و 356 میلیون ریال از دیگر برنامه ها برای اجرای این طرح بود که میان جامعه هدف توزیع شد.

  لطفی افزود: پرداخت از طریق کدussd، کیوآر کد، واریز به شماره کارت، واریز به حساب از روش های الکترونیکی کمک به نیازمندان در این نهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیاردی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی

کمک 20 میلیاردی خیران به نیازمندان خراسان جنوبی