مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-23ورزشي

نظرمحمدی: کارشکنی باعث شده قراردادها ثبت نشود


سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت: 2 سهمیه برای جذب بازیکن در لیستمان داریم و می توانیم بازیکن بومی جذب کنیم ولی به دلیل مشکل مالکیتی قادر به ثبت قرارداد بازیکن نیستیم.

- علی نظرمحمدی سرمربی تیم داماش گیلان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در طول دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان موقعیت های پرشماری خلق کردیم، اظهار کرد: در همان دقایق ابتدایی مسابقه می توانستیم دست کم دو بار دروازه رقیب را بازکنیم که با بی دقتی بازیکنانمان، فرصت ها هدر رفتند.

وی با تأکید بر اینکه در نیمه نخست بازی یک طرفه ای به سود داماش در جریان بود، گفت: فرصت سوزی بازیکنانمان سبب شد بار روانی علیه تیممان ایجاد شود و به تیم حریف اعتمادبه نفس داد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شرایط بغرنج مالکیتی را دلیل اصلی فشار بر تیم دانست و افزود: عدم شفاف سازی در بخش مالکیتی، آرامش را از تیم گرفته است و بازیکنان نمی داند چه آینده ای در پیش دارد، کادر فنی مان هر چهار هفته یک نفر آی دی کارتش صادر می شود و این کارشکنی از سوی مالک قبلی است.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه 2 جای خالی در لیست داماش گیلان داریم، بیان کرد: یک بازیکن در بخش سهمیه زیر 23 سال و یک بازیکن در بخش بزرگ سالان می توانیم جذب کنیم و بازیکن بومی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرمحمدی: کارشکنی باعث شده قراردادها ثبت نشود

نظرمحمدی: کارشکنی باعث شده قراردادها ثبت نشود