مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-18سياسي

لزوم راه اندازی کارگروه مشترک میان حوزه و دانشگاه


رییس بسیج اساتید طلاب کشور با اشاره به لزوم راه اندازی کارگروه های مشترک میان حوزه و دانشگاه گفت: ما باید راه های ارتقای این دو مجموعه را در نظر داشته باشیم و ایجاد کارگروه های مشترک باید در اهداف اساسی این نهاد علمی باشد.

- رییس بسیج اساتید طلاب کشور با اشاره به لزوم راه اندازی کارگروه های مشترک میان حوزه و دانشگاه گفت: ما باید راه های ارتقای این دو مجموعه را در نظر داشته باشیم و ایجاد کارگروه های مشترک باید در اهداف اساسی این نهاد علمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور در نشست تعمیق و اعتلای وحدت حوزه و دانشگاه که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت خاطره شهدا، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی بعد از اتمام جنگ دستور تاسیس بسیج دو مجموعه علمی بسیج را دادند و چندین رسالت برای آن تعریف کردند.

رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: دفاع از اسلام ناب محمدی و دفاع از انقلاب اسلامی دو وظیفه اصلی برای بسیج طلاب و دانشگاه ها در نظر گرفته شد، این دو رسالت از این جهت اهمیت دارد که ما بدون روحیه انقلابی نمی توانیم به قله های پیشرفت نزدیک بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی کارگروه مشترک میان حوزه و دانشگاه

لزوم راه اندازی کارگروه مشترک میان حوزه و دانشگاه