مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-22فرهنگي

نشان سرو ایرانی اهدا شد


نخستین رویداد آموزش ملی هنر برگزار و در این مراسم نشان سرو ایرانی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اختتامیه نخستین رویداد جایزه ملی آموزش هنر و آیین اعطای نشان سرو ایرانی عصر امروز چهارشنبه یکم آذرماه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنر و جمعی از مدیران و هنراموزان هنرستان های هنرهای زیبا در تالار رودکی برگزار شد.

در ابتدا محمدحسین اسماعیلی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنر، آموزش را زیربنای مستحکم حوزه فرهنگ و هنر دانست و بر اهمیت و جایگاه ویژه آموزش تاکید کرد.

او با اشاره به نقش سه ضلع عرصه آموزش هنر گفت، معتقد است که سه ضلع آموزش دهنده، آموزش گیرنده و فضای آموزشی مکمل یکدیگرند و در این میان معلمان هنر، نقشی ارزنده و شایان در تربیت و پرورش هنرمندان ایفا می کنند.

اسماعیلی افزود: مراکز آموزش هنر از جمله هنرستان های هنرهای زیبا و آموزشگاه های آزاد هنری و مراکز مهارتی نیز به عنوان مجریان آموزش های هنری نقشی موثر در این راستا دارند.

اسماعیلی گفت: بالا بردن سطح کیفی آموزش و بهره گیری از هنرآموزان شایسته و برگزیده در مراکز آموزش هنر از طریق انتخاب و تشویق مدیران و هنرآموزان برتر یکی از راه های ارتقای کیفیت آموزشی در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان سرو ایرانی اهدا شد

نشان سرو ایرانی اهدا شد