مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-06ورزشي

رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستانهای هرمزگان


رییس هیئت فوتبال هرمزگان در مراسم اختتامیه دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران در بندرعباس، از رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستان های استان خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس قاسم رنجبریان رییس هیأت فوتبال هرمزگان امروز اظهار کرد: مربیانی که دراین دوره شرکت کردند آموزش را جدی بگیرند وتنها به گذراندن این دوره اکتفا نکرده و به دنبال پیشرفت و علم روز فوتبال باشند.

رییس هیئت فوتبال هرمزگان اضافه کرد: در رشته فوتبال ساحلی بانوان استان موفقیت های زیادی در چند ساله اخیر کسب شده است که می توان از قهرمانی و نایب تیم بانوان شهرداری بندرعباس در مسابقات لیگ برتر بانوان کشور نام برد و بنا داریم درتمام شهرستان های استان فوتبال ساحلی بانوان را رونق دهیم.

در دوره مربیگری فوتبال ساحلی سطح یک بانوان ایران با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیئت، محمد احمدی زاده رییس هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس، حسن معماری رییس کمیته آموزش هیئت، افراسیاب صادقی مدرس این دوره، مهدی جعفری مسئول کمیته فوتبال ساحلی و مربیان در سالن اداره بندر و دریانوردی شهید حقانی بندرعباس برگزار شد، به مربیان شرکت کننده گواهی شرکت در دوره اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستانهای هرمزگان

رونق فوتبال ساحلی بانوان در شهرستانهای هرمزگان