مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-21سياسي

رییسی : هدف فساد نماها نا امیدی مردم است


رییسی با اشاره به فساد نمایی برخی در کشور، گفت: هدف این افراد که در برابر فسادزدایی دولت قرار گرفته اند ناامید کردن مردم از آینده روشن کشور و نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی مردمی که به دنبال استقلال بوده و در برابر ظلم ایستادگی می کنند را قدرت نوظهور منطقه دانست و گفت: قطعا با چنین اقتداری پیروزی از آن مسلمانان است.

   سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور امروز (پنجشنبه) در ادامه سفر خود به استان گلستان در جمع مردم گرگان با اشاره به اینکه مردم استان گلستان در عرصه های مختلف سیاسی به خوبی امتحان پس داده اند، اظهار کرد: مردم ولایتمدار گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از اسلام و امام حمایت کرده و پس از پیروزی انقلاب نیز با نثار صد ها شهید و جانباز و ایثارگر به کشور خدمت کردند.

 وی با بیان اینکه وحدت همه مردم گلستان اعم از فارس و ترکمن و بلوچ مثال زنی است، افزود: مردم باصفا و وفادار به ارزش های اسلامی هستند، افزد: حقیقتا اقوام مختلف در کنار هم گرد آمدند و زندگی همراه با تلاش و معنویت را دنبال می کنند.

 رییس جمهور ایران با بیان اینکه کشور ما با حضور شما زنان و مردان دارای اقتدار است، افزود: مردم با ایمان و همیشه در صحنه مولفه اول اقتدار و قدرت کشور هستند که همیشه آماده خطر کردن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : هدف فساد نماها نا امیدی مردم است

رییسی : هدف فساد نماها نا امیدی مردم است