مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-10سياسي

تفاهم نامه کاشت نهال میان استاندار هرمزگان و فرمانده نداجا منعقد شد


تفاهم نامه سه جانبه کاشت نهال در طرح پویش مروارید میان استاندار هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی ارتش و رییس سازمان منابع طبیعی کشور منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه سه جانبه کاشت نهال در طرح پویش مروارید میان استاندار هرمزگان، فرمانده نیروی دریایی ارتش و رییس سازمان منابع طبیعی کشور منعقد شد.

مهدی دوستی، امروز (نوزدهم آذرماه،)، در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه کاشت نهال که در قالب طرح پویش مروارید میان استاندار هرمزگان و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری منعقد شد، اظهار کرد: تا پیش از دولت سیزدهم ظرفیت کاشت نهال استان هرمزگان کمتر از 100 هزار نهال بود اما بعد از اهتمام ویژه دولت بر نهال کاری رشد قابل توجهی در ظرفیت تولید و کاشت نهال محقق شد.

وی افزود: اگر می خواستیم ظرفیت نهال کاری در استان را 100 درصد افزایش دهیم نهایتا به ظرفیت 200 هزار نهال می رسیدیم اما با استفاده از پتانسیل های مردمی و درگیرکردن جوامع محلی توان تولید و کاشت 100 هزار نهال 20 برابر شد و در سال 1401 به 2 میلیون نهال رسید.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امسال ظرفیت تولید و کاشت 6.

5 میلیون نهال در استان ایجاد شده، گفت: اگر بدون کمک مردم می خواستیم این برنامه را تحقق بخشیم به 4 سال زمان و میلیاردها تومان اعتبار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه کاشت نهال میان استاندار هرمزگان و فرمانده نداجا منعقد شد

تفاهم نامه کاشت نهال میان استاندار هرمزگان و فرمانده نداجا منعقد شد