مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-22سياسي

آغاز به کار فعالیت پلتفرم نوآوری «تکنو شریف»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، هادی اسدی مدیر اجرایی مرکز توسعه فناوری و نوآوری های صنعتی شریف با اشاره به آغاز فعالیت این مرکز در راستای برنامه های ترویج نوآوری گفت: - پلتفرم نوآوری تکنو شریف و ارائه خدمات یکپارچه نوآوری به شرکت های بزرگ و سایر بازیگران اکوسیستم نوآوری کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، هادی اسدی مدیر اجرایی مرکز توسعه فناوری و نوآوری های صنعتی شریف با اشاره به آغاز فعالیت این مرکز در راستای برنامه های ترویج نوآوری گفت: با هدف کمک به شرکت های بزرگ و متوسط و درجهت توسعه مناسب نظام نوآوری و بهره مندی از دانش روز و کاربردی در این حوزه، بسته خدمات جامع حوزه مدیریت نوآوری در قالب پلتفرم نوآوری تکنوشریف راه اندازی شده است.

وی افزود: این خدمات بخش عمده ای از نیاز شرکت های بزرگ و متوسط در حوزه نظام نوآوری را پوشش داده و با ابزار های کاربردی که در اختیار بخش تحقیق و توسعه و نوآوری شرکت ها قرار می دهد، امکان شبکه سازی و هم افزایی را در مسیر اجرای برنامه های نوآوری شرکت فراهم می آورد.

اسدی گفت: مرکز تکنوشریف در چند سال گذشته با ارزیابی و ممیزی نظام مدیریت نوآوری در بیش از 150 شرکت بزرگ ایرانی و کمک به آن ها در بهبود فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار فعالیت پلتفرم نوآوری «تکنو شریف»

آغاز به کار فعالیت پلتفرم نوآوری «تکنو شریف»