مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-16سياسي

تأکید معاون استاندار اصفهان بر شبکه سازی میان سمن ها و پشتیبانی از آنها


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر شبکه سازی میان سمن ها، گفت: پشتیبانی حمایت و تفویض امورات به سمن ها است و دستگاه ها در امور سمن ها وحدت رویه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی است و همه پایه های نظام براساس مردم و با مشارکت مردم بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: همه مسؤولان و مدیران بایستی به این باور برسند که اگر خواستیم کاری با قوت انجام شود، حضور فعال مردم در آن کار ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مردم حضور فعال داشتند و امورات را ساماندهی کردند هرکجا و در هر کاری که مردم حضور پویا داشتند با موفقیت مواجه شدیم.

وی ادامه داد: بعنوان مثال در دفاع مقدس که امنیتی ترین و حساس ترین مسئله کشور بود، با حضور و جانفشانی مردم پیروز شدیم و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم.

جان نثاری با تأکید بر اینکه سیاست گذاری ها نیز بایستی در برابر مردم روشن، شفاف و عملیاتی باشد، عنوان کرد: در دولت سیزدهم تلاش شده تا سمن ها و سازمان های مردم نهاد به جایگاه واقعی خود برسند و بتوانند حضور فعالی در امور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید معاون استاندار اصفهان بر شبکه سازی میان سمن ها و پشتیبانی از آنها

تأکید معاون استاندار اصفهان بر شبکه سازی میان سمن ها و پشتیبانی از آنها