مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-16اقتصادي

الحاق بخشی از حیاط دانشکده کشاورزی به کاخ سلیمانیه کرج


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به همکاری های بین اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تهران در راستای احیا و ساماندهی بنای ارزشمند کاخ سلیمانیه گفت: - ایسنا/البرز مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با اشاره به همکاری های بین اداره کل میراث فرهنگی استان البرز و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی تهران در راستای احیا و ساماندهی بنای ارزشمند کاخ سلیمانیه گفت: با توافق صورت گرفته با مدیریت محترم دانشگاه مقرر شد که بخشی از حیاط بنا که در تملک دانشگاه بود برای ساماندهی و بهره برداری بهینه از بنا به مجموعه الحاق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم خاکی روز شنبه 25 آذر 1402 اظهار کرد: در این بخش از حیاط بنا یک استخر آب با دیوارهای آجری، به قرینه سمت دیگر حیاط بنا وجود دارد که در کاوش های باستان شناسی چند سال قبل توسط اداره کل میراث فرهنگی استان آشکار شد.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان با توجه به همکاری خوب مدیریت محترم دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران می توان از این استخر در راستای احیای کامل محوطه این بنا استفاده کرد.

خاکی افزود: در طرح ساماندهی بنا در این بخش از کاخ سلیمانیه مقرر شده که ضمن تکمیل زیرساخت ها، رمپ ویژه معلولین نیز طراحی و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق بخشی از حیاط دانشکده کشاورزی به کاخ سلیمانیه کرج

الحاق بخشی از حیاط دانشکده کشاورزی به کاخ سلیمانیه کرج