مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-19پزشكي

اهدای عضو شهروند زنجانی به سه بیمار زندگی بخشید


با کسب رضایت از خانواده پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج، بیمار برای اهدای اندام به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد که در نهایت با اهدای سه عضو بدن، - بیماران نیازمند پیوند عضو از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

مسوول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:با اهدای کلیه ها و کبد بیمار مرگ مغزی، سه هموطن از مرگ حتمی نجات یافتند و پانزدهمین اهدای عضو استان در سال جاری به ثبت رسید.

شهریار اماموردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنده یاد شکوفه احمدی 44 ساله ساکن شهر زنجان به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان انتقال یافته بود اما به رغم تلاش ها و پیگیری های پزشکان و کادر درمان دچار مرگ مغزی شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل وخامت وضعیت بیمار، تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان برای نجات او موثر واقع نشد و پس از اعلام مرگ مغزی بیمار، کارهای لازم برای کسب رضایت از خانواده او انجام گرفت.

این مسؤول ادامه داد: با کسب رضایت از خانواده پس از تایید مرگ مغزی توسط تیم معالج، بیمار برای اهدای اندام به بیمارستان سینای تهران منتقل و این عمل خداپسندانه انجام شد که در نهایت با اهدای سه عضو بدن، بیماران نیازمند پیوند عضو از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو شهروند زنجانی به سه بیمار زندگی بخشید

اهدای عضو شهروند زنجانی به سه بیمار زندگی بخشید