مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-30پزشكي

طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان علوم پزشکی ابلاغ شد


طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه به همه دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت گفت: طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه به همه دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت با تایید این خبر گفت: طرح تحول فعالیت های ورزشی دانشجویان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی جهت اجرا ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت نقش تربیت بدنی و ورزش در پرورش جسم و تامین سلامت دانشجویان بر هیچ کس پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: از آنجا که ورزش نقش بسزایی در افرایش روحیه ونشاط و امید در میان د انشجویان دارد، از این رو معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با نگاه فراگیر کردن ورزش در میان همه مخاطبان دانشجو و با هدف مشارکت همه دانشجویان بخصوص دانشجویان خوابگاهی در فعالیتهای ورزشی، طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور را تدوین و جهت اجرا به دانشگاهها ابلاغ کرده است.

عجم گفت: به دنبال این ابلاغ، همه دانشکده ها و دانشگاه های علم پزشکی مکلف هستند در مسیر اجرای این طرح، اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان علوم پزشکی ابلاغ شد

طرح تحول فعالیتهای ورزشی دانشجویان علوم پزشکی ابلاغ شد