مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-25سياسي

نقطه پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول در منطقه غرب آسیا خواهد بود


نقطه پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول در منطقه غرب آسیا خواهد بود؛ نقطه پایان این جنگ به نفع اسلام و فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همایش طلاب تراز انقلاب اسلامی همزمان با هفته بسیج و روز قشر بسیج طلاب در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) زاهدان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این همایش ضمن بیان تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج یک تفکر، فرهنگ و گفتمان است که از دیرباز و در تاریخ وجود داشته است.

وی افزود: این تفکر عظیم نقش بسیار بزرگی هم در پیروزی، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی داشته و هم در توانمندی و قدرت بازدارندگی آن تاثیرگذار بوده است.

شفایی تصریح کرد: ماموریت و اهداف بسیج دفاع از اسلام، انقلاب، مردم و نظام است و اصول حاکم بر آن آرمان خواهی، عدالت طلبی ظلم ستیزی و استکبارستیزی است.

وی افزود: فرهنگ بسیج فرهنگ معنویت، ایثار، فداکاری مقاومت و شهادت است؛ کارکرد بسیج محدود به دفاع سخت نبوده و در دفاع نرم از انقلاب نیز کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در زمینه فرهنگی و اعتقادی، کمک رسانی، درمان و بهداشت، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی و هر عرصه ای که نیاز اسلام و انقلاب بوده، بسیج با موفقیت ورود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول در منطقه غرب آسیا خواهد بود

نقطه پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول در منطقه غرب آسیا خواهد بود