مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-02دانش

استفاده از نانو فیلتراسیون برای کاهش آسیب های محیط زیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «حذف آلاینده های آلی و معدنی از محیط های آبی با استفاده از غشا های نانوفیلتراسیون پلی اترسولفون اصلاح شده با نانوفیلر کربن کروی» عنوان طرحی است که زینب سلحشور در قالب رساله دکتری و با راهنمایی افسانه شهبازی انجام داده است.

- حذف آلاینده های آلی و معدنی از محیط های آبی با استفاده از غشا های نانوفیلتراسیون پلی اترسولفون اصلاح شده با نانوفیلر کربن کروی عنوان طرحی است که زینب سلحشور در قالب رساله دکتری و با راهنمایی افسانه شهبازی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حذف آلاینده های آلی و معدنی از محیط های آبی با استفاده از غشا های نانوفیلتراسیون پلی اترسولفون اصلاح شده با نانوفیلر کربن کروی عنوان طرحی است که زینب سلحشور در قالب رساله دکتری و با راهنمایی افسانه شهبازی انجام داده است.

سلحشور که مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خود را در رشته آلودگی محیط زیست از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده است، درباره این طرح گفت: در حال حاضر و با رشد اقتصادی جهانی، نگرانی ها در مورد بسیاری از مسائل محیط زیست افزایش یافته است.

امروزه بحران آب در بسیاری از کشور هایی که برای برآورده کردن نیاز های آبی سالیانه یا فصلی خود با کمبود آب مواجه هستند، به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نانو فیلتراسیون برای کاهش آسیب های محیط زیستی

استفاده از نانو فیلتراسیون برای کاهش آسیب های محیط زیستی