مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-11اقتصادي

استفاده از هیتر تابشی در فضای باز واحدهای تجاری ممنوع است


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 10 تا 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: بخش عمده این افزایش مصرف مربوط به بخش تجاری و اصناف و عمدتا نیز مربوط به استفاده از سیستم های هیتر تابشی در محیط باز(گرماتاب) است.

- استفاده از "هیتر تابشی" در فضای باز واحدهای تجاری ممنوع است ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 10 تا 15 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: بخش عمده این افزایش مصرف مربوط به بخش تجاری و اصناف و عمدتا نیز مربوط به استفاده از سیستم های هیتر تابشی در محیط باز(گرماتاب) است.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مصرف گاز در کرمانشاه نسبت به سال گذشته بین 10 تا 15 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: از این میزان افزایش تنها سه تا چهار درصد آن مربوط به بخش خانگی بوده و مابقی عمدتا مربوط به واحدهای تجاری و صنفی است.

وی یکی از اصلی ترین دلایل افزایش مصرف گاز را استفاده از سیستم های تابش گرما و یا سایر وسایل گرمایشی غیرمجاز در محیط باز مقابل برخی واحدهای صنفی و تجاری خصوصا مراکز عرضه مواد غذایی مانند ساندویچی ها، غرفه های میدان بار و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هیتر تابشی در فضای باز واحدهای تجاری ممنوع است

استفاده از هیتر تابشی در فضای باز واحدهای تجاری ممنوع است