مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-06بين الملل

سناریوی پایان اسراییل


وقتی سخن از پروژه ای وسط است که امریکا در آن نقش مستقیم ایفا می کند یعنی شما نیز باید عمده قدرت های منطقه ای و حتی جهانی را به خط کنید.

غزه نمی تواند همه بار فلسطین را به دوش بکشد و آزادی کامل فلسطین بدون فعال سازی کرانه باختری- که 40 برابر غزه است و اقلاً .

- وقتی سخن از پروژه ای وسط است که امریکا در آن نقش مستقیم ایفا می کند یعنی شما نیز باید عمده قدرت های منطقه ای و حتی جهانی را به خط کنید.

غزه نمی تواند همه بار فلسطین را به دوش بکشد و آزادی کامل فلسطین بدون فعال سازی کرانه باختری- که 40 برابر غزه است و اقلاً دو برابر آن جمعیت دارد- ممکن نیست و بدون همراهی یا سکوت اردن نمی توان به تسلیح کرانه یا ایجاد هر قدرتی در آنجا اندیشید!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا کمیلی در کانال تلگرامی خود نوشت: درست است که هفتم اکتبر امید را در دل های همه زنده کرد و رژیم صهیونیستی می خواهد با کشتار و تخریب، آن ضربه را به فراموشی بسپارد ولی سؤال این است که آیا اساساً در زمانه ای که امریکا با تمام قدرت پشت این رژیم ایستاده است می توان به پایان آن فکر کرد؟! چنانچه پیش تر نوشتم هنوز پروژه پایان اسراییل برای خیلی ها روشن نیست و اغلب آنرا امری نظامی می دانند و حتی هنوز این سؤال مطرح است که چرا ایران آن چند موشک تمام کننده را نمی زند تا کار تمام شود! این مدل فهم مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی پایان اسراییل

سناریوی پایان اسراییل