مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 18:002023-11-23سياسي

تاکید متخصصان ایران و سنگاپور بر گسترش همکاری دو کشور در حوزه سرطان


دستیار ویژه وزیر بهداشت و مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت از برگزاری نشست مجازی متخصصان ایرانی در حوزه سرطان با متخصصان مرکز ملی سرطان سنگاپور خبر داد و گفت: - دستیار ویژه وزیر بهداشت و مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت از برگزاری نشست مجازی متخصصان ایرانی در حوزه سرطان با متخصصان مرکز ملی سرطان سنگاپور خبر داد و گفت: در این نشست بر گسترش همکاری های بین دو کشور در این زمینه تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین نیکنام با اشاره به فعالیت 40 مرکز تحقیقاتی در حوزه سرطان در ایران، یادآور شد: نیاز است یک مرکز ملی سرطان در ایران با بودجه مستقل و برنامه ریزی کلان در سطح کشور و با اهداف دقیق در تشخیص زودرس، آموزش، درمان و پژوهش با موضوع سرطان ایجاد شود.

در ادامه این نشست متخصصان سرطان دو کشور ضمن تشریح توانمندی ها و ظرفیت های دو کشور در تشخیص، درمان و تحقیقات و پژوهش سرطان، در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند و دو طرف توافق کردند که در نشست بعدی که حدودا 2 ماه دیگر برگزار خواهد شد، به تبادل تجربیات پرداخته و در صورت امکان همکاری های مشترک را گسترش دهند.

بنابر اعلام وبدا در پایان مقرر شد جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن شرایط ایجابی، نسبت به معرفی یک مرکز ملی یا حداقل نماینده جمهوری اسلامی ایران درحوزه سرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید متخصصان ایران و سنگاپور بر گسترش همکاری دو کشور در حوزه سرطان

تاکید متخصصان ایران و سنگاپور بر گسترش همکاری دو کشور در حوزه سرطان