مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:412023-12-11سياسي

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان


حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی اظهار کرد: قاتل جوان در سال 1400 به علت اختلاف و نزاع با مقتول درگیر و او را به قتل رسانده است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان ادامه داد: از آنجا که قاتل به دلیل سن کم در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شود، با پیگیری های شورای حل اختلاف کانون و تشکیل جلسات مکرر صلح وسازش فی مابین طرفین این پرونده، خانواده اولیا دم به حرمت حضرت زهرا(س) از حق شرعی و قانونی خود گذشت کرده و به این جوان نادم زندگی مجدد اهداء کردند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان با اشاره به مهمترین عامل محکومان به قتل که کنترل نکردن لحظه ای خشم و تباهی زندگی خود و دیگران است، اشاره کرد و گفت: اگر انسان نتواند در لحظه خشم، بر احساسات خود کنترل داشته باشد ممکن است دست به اقدامات خشونت باری زده و موجب آسیب رساندن به خود و دیگران و یا حتی موجب مرگ افراد بی گناه و سالها حسرت شود، پس لازم است خصوصا جوانان در مواقع خشم خونسردی خود را حفظ کرده و کمتر به تشنج نزدیک شوند.

این مقام قضایی ادامه داد: درصد قابل توجهی از پرونده های قتل به علت حمل و استفاده از سلاح سرد است و به طور قطع عدم همراه داشتن سلاح سرد می تواند یکی از علل تاثیر گذار در کاهش پرونده های قتل عمدی و وقوع جنایت شود، چراکه همراه داشتن سلاح سرد موجب وسوسه لحظه ای و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان

بخشش قاتل 19 ساله به حرمت «حضرت فاطمه زهرا(س)» در کرمان