مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-10اقتصادي

ابطال مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در زاهدان


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی در شهرستان زاهدان باطل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد عزت یار اظهار کرد: به استناد مصوبه جلسه هیات استانی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی های غیردولتی استان، با توجه به عدم فعالیت موثر مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی نیمروز زاهدان در ثبت اطلاعات کارجویان در سامانه جستجوی شغل، کاربری این مرکز در این سامانه غیر فعال و مجوز فعالیت آن باطل شد.

وی افزود: مدت اعتبار مجوز دفاتر کاریابی از تاریخ صدور 5 سال است و تمدید آن منوط به ارزیابی و تایید عملکرد کاریابی در هیات استانی است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احصای فرصت های شغلی، معرفی متقاضیان به فرصت شغلی، به کارگماری افراد جویای کار و مشاوره شغلی از وظایف کاریابی هاست، تصریح کرد: با رصد عملکرد مراکز مشاوره شغلی، کاریابی های غیرفعال حذف می شوند تا ظرفیت های جدید برای ایجاد کاریابی برای متقاضیان فراهم شود.

عزت یار گفت: مراکز کاریابی در سطح استان باید افراد جویای کار را به فرصت های شغلی معرفی کنند و هم چنین اطلاعات بکار گمارده شدگان را در سامانه جستجوی شغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در زاهدان

ابطال مجوز فعالیت یک مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در زاهدان