مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-22سياسي

سال آینده کنگره ملی بانوی مبارز، مرضیه دباغ برگزار می شود


مدیرعامل موسسه شهید مدنی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بانوی مبارز، مرضیه دباغ طی سال آینده از برگزاری نخستین جلسه سیاستگذاری در وزارت ارشاد خبر داد.

- سید محمدکاظم حجازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری کنگره ملی بانوی مبارز، مرحومه دباغ طی سال آینده خبر داد و اظهار کرد: به منظور برنامه ریزی برگزاری کنگره این بانوی انقلابی، جلسه سیاست گذاری در وزارت ارشاد برگزار شد.

وی با بیان اینکه شورای سیاست گذاری کنگره متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی است افزود: به لحاظ حقوقی   وزیر علوم، وزیر ارشاد، معاون زنان و خانواده رییس جمهور و به لحاظ حقوقی نیز علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجتبی رحماندوست نویسنده، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رییس انجمن مفاخر کشور عضو شورای سیاست گذاری هستند.

دبیر برگزاری کنگره بانوی مبارز، مرضیه دباغ با بیان اینکه این برنامه اولین نشست شورای سیاستگذاری کنگره بود عنوان کرد: قرار است کنگره در سه سطح استانی، ملی و  بین المللی برنامه ریزی و اجرا برگزار شود.

وی با بیان اینکه نقشه راه کنگره ملی است تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره شهدای همدان در خصوص خواهر دباغ، به سرفصل جدیدی تبدیل شد تا نسبت به معرفی این بانوی مبارز به عنوان زن در تراز انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده کنگره ملی بانوی مبارز، مرضیه دباغ برگزار می شود

سال آینده کنگره ملی بانوی مبارز، مرضیه دباغ برگزار می شود