مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-11سياسي

نقشه راه آهن رشت - آستارا روی میز زمین شناسان روسیه


جمعی از مدیران وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه در نشستی با سفیر ایران و استاندار گیلان، به ارائه نقشه مقدماتی راه آهن رشت - آستارا پرداختند و اعلام کردند که روسیه آماده اعزام کارشناسان به ایران برای آغاز مطالعات زمین شناسی این خط ریلی است.

- ایسنا/گیلان جمعی از مدیران وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه در نشستی با سفیر ایران و استاندار گیلان، به ارائه نقشه مقدماتی راه آهن رشت - آستارا پرداختند و اعلام کردند که روسیه آماده اعزام کارشناسان به ایران برای آغاز مطالعات زمین شناسی این خط ریلی است.

در نشستی که امروز، 20 آذرماه در سالن تشریفات سفارت ایران در مسکو برگزار شد و مدیران کل همکاری بین المللی و حمل و نقل جاده ای وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه، معاون اول رییس شرکت راه آهن و معاون رییس اتحادیه حمل و نقل جاده ای این کشور حضور داشتند، آمادگی روسیه برای آغاز مطالعات زمین شناسی پروژه راه آهن رشت آستارا سخن اعلام شد.

استاندار گیلان که در راس هیاتی از فعالان اقتصادی این استان و در راستای دیپلماسی بین استانی ایران و روسیه به مسکو سفر کرده است در این نشست، با اشاره به کاهش سطح تراز آب دریای خزر، اراده کشورهای ساحلی برای حل این مشکل را خواستار شد و گفت: با توجه به اعلام کشور روسیه در زمینه لایروبی رود ولگا، شتاب بخشی به این عملیات را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه آهن رشت - آستارا روی میز زمین شناسان روسیه

نقشه راه آهن رشت - آستارا روی میز زمین شناسان روسیه