مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:502023-11-27سياسي

بسترهای فساد در تعزیرات حکومتی مسدود شود


رییس سازمان تعزیرات حکومتی خواستار مسدود کردن بسترهای فساد در این سازمان با نظارت بیشتر و شفاف سازی روند رسیدگی به تخلفات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در همایش معاونان و مدیران کل سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت تعیین تکلیف پرونده های مانده تاکید کرد و افزود: همه پرونده ها که میراث دولت گذشته است باید در مدت زمان معین قانونی رسیدگی شود و دیگر چیزی به نام پرونده برزخی، مانده یا پرونده های غیراستاندارد و نامتعارف نداشته باشیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: رسیدگی به پرونده های مانده و برزخی نباید باعث شود که از گشت های مشترک غافل شویم و گشت ها باید با قوت ادامه داشته باشد چون امروز حضور میدانی تعزیرات، نقطه امید مردم برای ثبات بازار است.

به گفته اصانلو، در 2 سال گذشته اقدامات موثری در تعزیرات حکومتی انجام شده که می توان به وصول سه برابری اجرای احکام نسبت به تکلیف تعیین شده در بودجه و یا حتی محقق شدن هوشمند سازی و راه اندازی سامانه های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی اولین وظیفه یک مدیر را نظارت بر زیرمجموعه خودش و بعد از آن تدبیر برای حل مشکلات دانست، گفت: اگر بسترهای فساد شناسایی و کنترل شود دیگر همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای فساد در تعزیرات حکومتی مسدود شود

بسترهای فساد در تعزیرات حکومتی مسدود شود