مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-20سياسي

علم الهدی : اگر دستگاهی مردمی نباشد، شکست آن یک امر غیرقابل کتمان خواهد بود


علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مهم ترین نفع برای هر دستگاه نیز مردمی بودن آن است، به طوریکه اگر دستگاهی مردمی نباشد و از جریان ارتباط بی واسطه با مردم نیز جا بماند، - علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مهم ترین نفع برای هر دستگاه نیز مردمی بودن آن است، به طوریکه اگر دستگاهی مردمی نباشد و از جریان ارتباط بی واسطه با مردم نیز جا بماند، شکست آن یک امر غیرقابل کتمان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بسیاری از مدیران و اعضای هیات دولت به طور شبانه روزی در تلاش هستند ولی بدلیل چالش کم توجهی به حوزه رسانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم اطلاع کافی از فعالیت های انجام شده پیدا نمی کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان افزود: بر این اساس نقش روابط عمومی دستگاه ها اهمیت بیشتری پیدا می کند تا آنان به عنوان حلقه میان مردم و خادمانشان در بدنه دستگاه های مختلف به میدان بیایند.

  وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها دو جنبه جمعی و فردی دارند، ادامه داد: روابط عمومی ها به عنوان ویترین نمایش مجاهدت ها و تلاش های دستگاه ها در مقابل چشم مردم قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی : اگر دستگاهی مردمی نباشد، شکست آن یک امر غیرقابل کتمان خواهد بود

علم الهدی : اگر دستگاهی مردمی نباشد، شکست آن یک امر غیرقابل کتمان خواهد بود