مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-05بين الملل

دیپلمات ایرانی: مواضع غرب در قبال غزه، مبین اوج انحطاط اخلاق و زوال عقل است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با بیان اینکه امروز فلسطین محک و ملاک شرافت انسانی است، گفت: آنچه امروز توسط اسراییل در  غزه انجام می شود، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با بیان اینکه امروز فلسطین محک و ملاک شرافت انسانی است، گفت: آنچه امروز توسط اسراییل در  غزه انجام می شود، مصداق روشن جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سبحانی سفیر کشورمان در ایروان طی یک سخنرانی در میزگرد استانداردهای دوگانه غرب در خاورمیانه که از سوی موسسه مطالعات آلترناتیو و با شرکت سفرای چین، بلاروس، قزاقستان، سوریه و روسیه و جمعی از مقامات و تحلیلگران ارمنستانی برگزار شد، با ارائه آماری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تاکید کرد: اگر کسی می تواند در مورد شرایط فاجعه بار و نسل کشی موجود در غزه سکوت کند چیزی از انسانیت نمی داند.

بمباران مدارس، بیمارستان ها، کمپ های بی گناهان و مردم عادی چه توجیهی دارد؟ آن ها به دنبال شکست حماس هستند اما فقط خودشان را شکست می دهند.

سبحانی افزود: تعداد کودکانی که در ظرف چند هفته در غزه کشته شده اند بیش از تعداد کودکان کشته شده در افغانستان و عراق طی چند سال جنگ و خونریزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ایرانی: مواضع غرب در قبال غزه، مبین اوج انحطاط اخلاق و زوال عقل است

دیپلمات ایرانی: مواضع غرب در قبال غزه، مبین اوج انحطاط اخلاق و زوال عقل است