مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-02اقتصادي

مشارکت یک میلیارد و 400 میلیون ریالی خیران سلامت در رازوجرگلان


در بازدید معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پروژه بخش دیالیز رازوجرگلان، خیران نیک اندیش خانواده شهید نعیمی، 1 میلیارد ریال برای تکمیل بخش دیالیز رازجرگلان و خانواده شهید برزگر 400 میلیون ریال برای خرید تجهیزات اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز براتی زاده، معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بازدید از پروژه بخش دیالیز رازوجرگلان اظهارکرد: خیران نیک اندیش خانواده شهید نعیمی 1 میلیارد ریال برای تکمیل بخش دیالیز رازجرگلان و خانواده شهید برزگر 400 میلیون ریال برای خرید تجهیزات اهدا کردند.

وی گفت: برای تکمیل بخش دیالیز در شهرستان رازوجرگلان تاکنون 4 میلیارد ریال اعتبار از سوی دانشگاه هزینه شده است که با 1 میلیارد ریال اهدای خَیر، این بخش تا دهه فجر امسال تکمیل و آماده ارائه خدمات دیالیزی در این شهرستان خواهد بود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: 4 دستگاه دیالیز به ارزش حدود 7 میلیارد ریال نیز برای تجهیز بخش دیالیز رازوجرگلان خریداری شده که با تکمیل بخش دیالیز، نصب و راه اندازی خواهند شد.

وی عنوان کرد: خرید 400 میلیون ریال تجهیزات از سوی خانواده شهید برزگر نیز از دیگر اقدامات خیرخواهانه برای ارتقای شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یک میلیارد و 400 میلیون ریالی خیران سلامت در رازوجرگلان

مشارکت یک میلیارد و 400 میلیون ریالی خیران سلامت در رازوجرگلان