مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-19سياسي

هرمز شجاعی مهر: تلویزیون نمی تواند یک شبه ستاره سازی کند


هرمز شجاعی مهر در گفت وگویی بیان کرد که مدیران سازمان باید تدبیر کنند و برخوردشان را با افراد باسابقه و پیشکسوت تغییر دهند.

- هرمز شجاعی مهر در گفت وگویی بیان کرد که مدیران سازمان باید تدبیر کنند و برخوردشان را با افراد باسابقه و پیشکسوت تغییر دهند.

کم فروغی آسمان رسانه ملی و احتمال بازگشت چهره هایی که سکوی پرش آن ها به دنیای تصویر از پله تلویزیون بوده، ماجرای داغ این روزهای سرد است.

  از صحبت های اخیر رییس صداوسیما در جمع دانشجویان گرفته که تأکید داشته درهای این سازمان به روی همه باز است تا اظهارنظر اخیر مدیر شبکه چهار درباره دلایل احیا نشدن برنامه های برند این شبکه همچون آسمان شب که جواب داده بود فعلاً صلاح نمی بینیم فضای دوگانه ای را پیش روی دغدغه مندان فرهنگی ترسیم کرده است.

با تغییر جریان مدیریتی در صداوسیما، بسیاری از برنامه سازان و چهره های رسانه ملی، یا برنامه شان تعطیل شد و یا افراد دیگری جایگزینشان شدند.

 دراین باره با هرمز شجاعی مهر که بیش از چهار  دهه سابقه اجرا و گویندگی در تلویزیون دارد و چند سالی است خبری از او در رسانه ملی و اجرای برنامه سیمای خانواده نیست، گفت وگو کردیم که می خوانید.

به عنوان یک مجری باسابقه که دهه ها در قاب تلویزیون پیش چشم مردم بودید، در چند سال اخیر شما را در تلویزیون نمی بینیم؛ مشغول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمز شجاعی مهر: تلویزیون نمی تواند یک شبه ستاره سازی کند

هرمز شجاعی مهر: تلویزیون نمی تواند یک شبه ستاره سازی کند