مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-09اقتصادي

بخشی از کمربندی شیراز 6 خطه می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از ادامه ایمن سازی کمربندی شیراز با انجام آسفالت، روشنایی و نصب حفاظ خبر داد .

- یزدانی درباره آخرین وضعیت کمربندی جنوبی شیراز در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز گفت: حد فاصل پل شهید اسکندری تا شهرک جوادیه مناقصه برگزار شده و پیمانکار نیز مشخص شده است با عقد قرارداد تا 6 ماه آتی به این مسیر یک خط اضافه می شود.

 وی با بیان اینکه با شانه سازی در این محور، سه خط رفت و سه خط برگشت خواهیم داشت افزود: در این صورت با افزایش 2 خط در نهایت در این محور رفت و برگشت 6 خط خواهیم داشت.

روشنایی همه محور کمربندی میسر نیست معاون راهداری اداره کل راهداری فارس در ادامه به بحث روشنایی کمربندی اشاره و اظهار کرد: از پل رودکی تا مقابل پزشکی قانونی 500 متر روشن شده است و روشنایی بخش دیگری از مسیر نیز در دست اقدام است.

یزدانی با بیان اینکه روشن سازی کل محور کمربندی به صورت همزمان ممکن نیست، گفت: پیش از این یک و نیم کیلومتر از تقاطع فرصتیان تا حسینی الهاشمی روشن شده بود و تا یک ماه آینده یک کیلومتر دیگر نیز در این مسیر که محل عبور کوهنوردان است روشن خواهد شد.

وی درباره نصب حفاظ در این محور نیز اظهار کرد: از حد فاصل میدان رودکی تا پل رودکی و برعکس 2 کیلومتر حفاظ انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از کمربندی شیراز 6 خطه می شود

بخشی از کمربندی شیراز 6 خطه می شود