مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-16سياسي

مهم ترین دلیل رد کلیات لایحه بودجه 1403 اعلام شد


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 مهم ترین دلیل رد کلیات لایحه بودجه را عدم توجه به اجرای مصوبه مجلس در متناسب سازی حقوق بازنشستگان دانست.

- به گزارس تابناک به نقل از ایسنا، احد آزادی خواه در توضیح دلایل رد کلیات لایحه بودجه 1403 گفت: مهمترین دلیل رد کلیات لایحه بودجه توسط نمایندگان ناترازی و کسری بودجه بود.

وی توضیح داد: با وجودی که طبق آیین نامه جدید مجلس، لوایح بودجه سنواتی به صورت دو مرحله ای بررسی می شود، اما باز هم در احکام مربوط به مرحله اول ناترازی مشهود بود به خصوص اینکه ارتباط ضعیفی بین برش سنواتی بودجه با برنامه هفتم توسعه دیده می شد.

آزادی خواه با بیان اینکه مجلس بر انطباق بودجه 1403 با برنامه هفتم تاکید دارد، افزود: ما مصر هستیم که احکام مندرج در بودجه تناسبی با برنامه هفتم داشته باشد که بعضا چنین چیزی رعایت نشده بود؛ نمونه بارز آن بحث بازنشستگان است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 یادآور شد: 2/5 میلیون بازنشسته لشکری و کشوری در کشور داریم که منتظر اجرای مصوبه مجلس در برنامه هفتم درباره متناسب سازی حقوق هستند و چنین چیزی در لایحه بودجه دیده نشده بود لذا مجلس احساس کرد که با این لایحه حق بازنشستگان ضایع می شود به همین دلیل قاطعانه ایستادیم البته در جلسات کمیسیون تلفیق مفصل درباره این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین دلیل رد کلیات لایحه بودجه 1403 اعلام شد

مهم ترین دلیل رد کلیات لایحه بودجه 1403 اعلام شد