مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-09سياسي

آیا پای دادگاه های بین المللی به ماجرای آرش باز می شود؟


یک کارشناس مسائل سیاست خارجی، گفت: میدان آرش، هنوز مورد استخراج و بهره برداری قرار نگرفته و صرفا در مرحله اکتشاف است و هنوز لرزه نگاری نشده است که بتوان گفت که چه کشوری در آن سهم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، حالا آرش شده است حکایت یک میدان نفتی میان سه کشور در خلیج همیشه فارس که البته 40 درصد آن در آب های ایران واقع شده است با این حال، اما ماجرا به این سادگی ها نیست که بخواهند حق ایران و ایرانی را بدهند این داستان سر درازی دارد.

سران کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس در پایان نشست خود ادعا های واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران درخصوص میدان گازی آرش را تکرار کردند.

اگر چه کشور های عربی به آن الدوره می گویند، اما در ایران نامش را از آرش کمانگیر به یادگار گرفته اند، همان شخصیت اسطوره ای که مرز های ایران را با کمانش مشخص کرد و به قیمت جانش بهای آن را پرداخت؛ اما هرگز حتی ذره ای از حق ایران و ایرانی فروگذار نکرد.

حالا این نام شده است حکایت یک میدان نفتی میان سه کشور در خلیج همیشه فارس که البته 40 درصد آن در آب های ایران واقع شده است با این حال، اما ماجرا به این سادگی ها نیست که بخواهند حق ایران و ایرانی را بدهند این داستان سر درازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پای دادگاه های بین المللی به ماجرای آرش باز می شود؟

آیا پای دادگاه های بین المللی به ماجرای آرش باز می شود؟