مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-08اجتماعي

کلاس های درس تحویلی سیستان و بلوچستان چهار و نیم برابر میانگین کشور


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از کسب رتبه نخست این استان در کلاس تحویلی بین استان های کشور خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از کسب رتبه نخست این استان در کلاس تحویلی بین استان های کشور خبر داد.

میثم لک زایی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس اعلام و گزارش منتشر شده در سامانه رصد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کلاس های درس تحویلی سیستان و بلوچستان در سال گذشته بیش از چهار و نیم برابر میانگین کلاس های تحویلی بین استان های کشور بوده و معادل با کلاس های تحویلی 13 استان کشور است.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و 730 کلاس درس سال گذشته در سیستان و بلوچستان با توجه ویژه دولت سیزدهم و حضور پررنگ و مثمر ثمر خیران حقیقی و حقوقی به بهره برداری رسیده که موجب شد بیش از 52 هزار نفر دانش آموز مستعد این استان از نعمت فضا و تجهیزات استاندارد بهره مند شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دولت در زمینه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان عزم خود را جزم کرده که مشکل فضاهای آموزشی استان را حل کند و حوزه نوسازی در این زمینه موفق شده یک عقب ماندگی چندین ساله را در استان جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس تحویلی سیستان و بلوچستان چهار و نیم برابر میانگین کشور

کلاس های درس تحویلی سیستان و بلوچستان چهار و نیم برابر میانگین کشور