مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-06دانش

دانشگاه آزاد کردستان جایگاه نخست جذب دانشجو را در کشور کسب کرد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری در جذب دانشجو، رتبه اول کشوری را کسب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت آبادی ظهر امروز با تبریک روز دانشجو و یادآوری سالروز شهادت سه دانشجو شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی در سال 1332، به وضعیت امروز غزه گریزی زد و اظهار کرد: در سپهر سیاسی جهان شاهد کشتار مظلومانه مردم فلسطین توسط استکبار  هستیم.

وی با بیان اینکه از دانشجویان انتظار می رود که برای امنیت جهان مطالبه گر باشد، گفت: محدودشدن این جنایت باید توسط دانشجو زمینه سازی شود.

  میمنت آبادی در ادامه گفت: سند تحول دانشگاه به صورت سالیانه ارزیابی شود و در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از میان 33 دانشگاه کشور رتبه پنجم را کسب کرد، این درحالی است که سال قبل از آن در جایگاه بیست و هشتم بودیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان افزود: با وجود استقبال از دانشگاه، در سال تحصیلی جاری در جذب دانشجو سال رتبه اول کشوری را کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد: به دنبال اجرای طرح هایی برای اشتغال دانشجویان هستیم، در این طرح دانشجویان دارای ایده و تخصص به دانشکده فنی مهارت مراجعه کنند تا در صورت داشتن شرایط در دستگاه های مختلف جهت انجام کار فنی و کارورزی مشغول شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد کردستان جایگاه نخست جذب دانشجو را در کشور کسب کرد

دانشگاه آزاد کردستان جایگاه نخست جذب دانشجو را در کشور کسب کرد